Alla inlägg den 30 september 2008

Av Madeleine - 30 september 2008 19:10


Igår kväll kom min "älskade gubbe" in och sa:

- Nu bokar vi en sistaminutenresa...! Kolla om det finns några till Grekland...!


DET BEHÖVDE HAN INTE SÄGA TVÅ GÅNGER...!!! :-)


Jag lämnade svamprensningen som jag höll på med och sprang upp på övervåningen och startade datorn direkt... ;-)

En timme senare var det bokat & klart...!

En vecka till sol och bad...! HELT FANTASTISKT...!!!


Vi åker tidigt på torsdagmorgon och destinationen blir KARPATHOS.

Det är en liten ö som ligger mellan Rhodos och Kreta. Ön har vackra vandringsleder och hela 35 (!) stränder... Låter helt underbart!

Vi har ingen aning om var på ön vi hamnar än men det visar sig när vi kommer på plats... :-)

(Imorgon blir det till att panta burkar o flaskor så jag får lite fickpengar!)


Här kommer några bilder från ön som jag hämtat på Apollos hemsida.








Visst ser det härligt "Grekland" ut... SUCK!  :-)  :-)  :-)

(Återkommer med egna bilder efter hemkomsten...!)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards